Thursday, September 28, 2006

Doelstelling

Doelstelling relatiemarketing:
De doelstelling van relatiemarketing is langetermijnwaarde leveren aan klanten en de maatstaf voor succes is langetermijn klanttevredenheid.

Persoonlijke doelstelling:
Ik ben Gitte Scheyltjens en zit in het 3de jaar "Marketing-Financiewezen". Ik ben de verantwoordelijke voor deze blog.
Mijn doelstellingen zijn:
  • meer te leren over relatiemarketing + het beheren van een blog
  • dat de 2de jaars MKT en 3de jaar MKT(fi) deze blog enkele keren bezoeken en er hopelijk iets bruikbaars mee kunnen doen

3 Comments:

Blogger Studenten Marketing said...

mooie blog maar ik zie niet goed hoe je die gaat actualiseren. Ga je alle volgende lesverslagen onder mekaar op die post die je nu gemaakt hebt posten?
ADVIES: lees in afwachting van activatie van de "central blog" de blogs van je collega's in 3 MKT en ok de comments die ik daar neerschreef ivm leerpunten etc.

3:07 AM  
Blogger Studenten Marketing said...

niet geactualiseerd, niet bijgewerkt - evaluatie 15/11/06: ZEER zwak

7:45 AM  
Blogger Studenten Marketing said...

Marktonderzoek houdt een "Wordt blog van het jaar actie" wil je meedoen met je blog? Ga dan snel naar http://marond.blogspot.com

Mvg

Tom Van Beeck

9:43 AM  

Post a Comment

<< Home